AK Partili Hasan Ünal'dan belediyeye mali çıkış: Belediyeyi yönetemeyenler, Karşıyaka’yı da tüketiyor
Karşıyaka Belediyesi’nde mali sorunlar devam ediyor. İşçilere maaş ödemelerinde yaşanan sıkıntıların ardından, belediye yönetimi memurlara verilen sosyal denge tazminatlarının önümüzdeki aylarda ödenemeyebileceğini açıkladı. AK Parti Karşıyaka Belediye Meclis Üyesi ve Grup Başkanvekili Hasan Ünal, "Belediyeyi yönetemeyenler, Karşıyaka’yı da tüketiyor" dedi.
- | Son Güncelleme:
- | Egeli Gazete
Karşıyaka Belediyesi’nde mali sorunlar devam ediyor. İşçilere maaş ödemelerinde yaşanan sıkıntıların ardından, belediye yönetimi memurlara verilen sosyal denge tazminatlarının önümüzdeki aylarda ödenemeyebileceğini açıkladı.
AK Parti Karşıyaka Belediye Meclis Üyesi ve Grup Başkanvekili Hasan Ünal, yaptığı açıklamada durumun belediyecilikte “yönetim zafiyetinden” kaynaklandığını savundu. Ünal, belediyenin 3,5 milyar TL’yi bulan SGK ve vergi borcu bulunduğunu belirterek, “Bu borç uzun yıllardır büyüyerek geldi. ‘Hükümet destek vermiyor’ açıklamaları gerçeği yansıtmıyor” ifadelerini kullandı.
"KARŞIYAKA'YI TÜKETİYOR"
Ünal, işçilere maaş ve memurlara tazminat ödenememesini eleştirerek, “Kültür merkezlerinin SGK’ya borç karşılığı devredildiğini biliyoruz. Belediyeyi yönetemeyenler, Karşıyaka’yı da tüketiyor” dedi.
YORUMLAR
Yorum Yap