''New Town Projesi'' şantiyesinde gerginlik: Kooperatif, İZBETON görevlilerini şantiyeye almadı
İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin kentsel dönüşüm projelerinden biri olan Uzundere 3. Etap New Town Projesi’nde kooperatif yönetimi ile İzbeton görevlileri arasında gerginlik yaşandı.
- | Son Güncelleme:
- | Egeli Gazete
İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin kentsel dönüşüm projelerinden biri olan Uzundere 3. Etap New Town Projesi’nde kooperatif yönetimi ile İzbeton görevlileri arasında gerginlik yaşandı.
Dün öğlen saatlerinde İzbeton’a ait 6 araçla şantiyeye gelen görevliler, inşaat alanında keşif yapmak istedi. Ancak kooperatif yönetimi, önceden kendilerine herhangi bir bilgilendirme yapılmadığı gerekçesiyle görevlilerin şantiyeye girişine izin vermedi.
İş Alemi Yeni Yaşam Konut Yapı Kooperatifi Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Aydoğan, yaptığı açıklamada, İzbeton görevlilerinin kooperatif yönetimiyle iletişime geçmeden şantiyeye geldiğini belirterek, “Büyükşehir Belediyesi’nin ihale hazırlığı kapsamında şantiyede inceleme yapacaklarını söylediler. Ancak yönetimimizden yazılı talep veya bilgilendirme olmadan herhangi bir girişimi kabul etmiyoruz. İhale süreci öncesinde yönetim kurulumuzla görüşülmesi son derece önemlidir” dedi.
Aydoğan, yeni yönetim olarak 24 Haziran 2025’te seçildiklerini hatırlatarak, projeyle ilgili tüm kararların kooperatif ve belediye arasında yapılacak istişareyle belirlenmesi gerektiğini vurguladı. “İnşaatın sağlıklı ve hızlı ilerlemesi için İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay’dan, ilgili personelle bir toplantı talep ediyoruz” ifadelerini kullandı.
Kooperatif yönetimi, belediye ile iş birliği içinde çalışmanın önemine dikkat çekerken, projede yaşanabilecek sorunların önüne geçilmesi için şeffaf iletişim çağrısında bulundu.
YORUMLAR
Yorum Yap